Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің ішкі талдауын өткізу үшін ақпараттар жинақтаудың жұмыс түрі » Коммунальное государственное учреждение "Меновновская средняя школа" отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО
Коммунальное государственное учреждение
"Меновновская средняя школа"
отдела образования по городу Усть-Каменогорск
Управления образования Восточно-Казахстанской области
Телефон приемного:
+7 (7232) 57-41-10
Телефон бухгалтерия:
+7 (7232) 57-41-10
Версия
для слабовидящих
» » » Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің ішкі талдауын өткізу үшін ақпараттар жинақтаудың жұмыс түрі
14
декабрь
2020

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің ішкі талдауын өткізу үшін ақпараттар жинақтаудың жұмыс түрі

1.   Мемлекеттік қызмет көрсету (талдау кезеңі 03.01.2020 жыл мен 31.12.2020 жыл  аралығы)

№ р/р

Мемлекеттік қызмет атауы

Сандық көрсеткіштер

Сапалық көрсеткіштер (мәселелерді сипаттау, мысалдар)


1.

1. Мектепке дейінгі білім беру ұйымына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау .


Көрсетілген мем.қызмет - 53

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 53 

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Мектепке дейінгі білім беру ұйымына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау» Мемлекеттік қызмет    стандартына сәйкес

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі:мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Мектепке дейінгі білім беру ұйымына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы және т.б.): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 53

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т. б: жоқ


2


2. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы
 білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
 бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
 қабылдау және оқуға қабылдау



Көрсетілген мем.қызмет -84

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 84

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
 бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
 қабылдау және оқуға қабылдау» Мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
 бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
 қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмерт алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 84

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ



3

3. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау

Көрсетілген мем.қызмет -63

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 63

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
 бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
 қабылдау және оқуға қабылдау» Мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
 бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
 қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмерт алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 63

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ



4

4. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау

.

Көрсетілген мем.қызмет - 4

Мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 4

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»    Мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 4

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ

5

5. Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттарды қабылдау

Көрсетілген мем.қызмет - 10

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 10

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттарпды қабылдау» Мемлекеттік қызмет стандартына  сәйкес

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттанрды қабылдау» қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 10

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ

6

6. Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру

Көрсетілген мем.қызмет - 0

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 0

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру»Мемлекеттік қызмет стандартына  сәйкес 

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті  «Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру» қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ



10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 10

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ













телефоны туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген т.с.с  

12. Және т.б.: жоқ






10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 0

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ


7

7. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау

Көрсетілген мем.қызмет - 6

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 6

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 













1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Негізгі орта, жалпы орта білім беру туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»Мемлекеттік қызмет стандартына  сәйкес 

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Негізгі орта, жалпы орта білім беру туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 6

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ



8

8. Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру

Көрсетілген мем.қызмет - 4

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі: 4

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


1.Мемлекетік қызмет көрсетуде қандай негіз бойынша бас тартылды: Сараптау мерзімінде мемлекеттік қызметтен бас тарту – анықталған жоқ

2. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің (ұзарту) бұзылу себебі: сараптау мерзімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің бұзылуы  – анықталған жоқ

3. Шағымның мәні: жоқ

4. Регламенттің Стандартқа сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Негізгі орта, жалпы орта білім беру туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»Мемлекеттік қызмет стандартына  сәйкес 

5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: мемлекеттік қызмет көрсету регламенті «Негізгі орта, жалпы орта білім беру туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» қызмет көрсетудің нақты үрдісіне сәйкес

6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ

7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: қызмет алушылармен қосымша құжаттар тапсырылмайды

9. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ

10. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 4

11. Мемелекеттік қызмет алу тәртібімен жағдайы туралы ақпараттандыру (қабырға газеті, сайт, сенім телефоны және т.б.): Сенім телефоны арқылы, мемлекеттік қызмет ұсыну туралы ақпаратпен қабырға газеті безендірілген.

12. Және т.б.: жоқ
















Қосымша 2.


2. Рұқсат берілген қызметтің жүзеге асуы (талдау мерзімі 03.01.2020 жыл мен 31.12.2020 дейін)


Өскемен қаласы әкімдігінің «Меновное орта мектебі» КММ рұқсат берілген қызмет - жоқ


№ 

р /р

Рұқсат берілген қызметтің атауы

Сандық көрсеткіштер

Сапалық көрсекіштер (проблеманы сипаттау, мысалдар)

1.



Көрсетілген мем.қызмет - 0

МҰ мемлекеттік қызмет кеңсе арқылы көрсетіледі:

Оның ішінде МК

 «Азаматтарға арналған үкімет»: 0

Қызмет көрсетуден бас тарту: 0

Мерзімнің бұзылуы :0

Түскен шағым: 0

- қызметкерге: 0 

- сапасына: 0

-мерзіміне: 0

-және басқа: 0 


  1. Қандай негіздемемен беруге рұқсат етілмейді (келісімдер): 
  2. Беруге мерзімді бұзу себептері (ұзарту) (келісімдер): 
  3. Шағымның мәні: 
  4. Регламент Стандартына сәйкестігі
  5. Регламенттің нақты үрдіске сәйкестігі: 
  6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы: жоқ
  7. Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ: 
  8. Қосымша құжаттар талап ету дәлелі: 
  9. Стандартта рұқсат беруге негіздеменің болуы:
  10. Құжаттарды ұсыну ақылы түрде талап етіле ме (материалдар, қорытындылар және т.с.с.):
  11. Осы мекемеде берілетін және осы мекемеде алынатын құжаттар (материалдар, қорытындылар және т.с.с.) талап етіле ме (келісімдер):
  12. Рұқсат беру мерзімін ұзарту үшін белгілі бір нормалар бар ма, болса қандай негізде:
  13. Жауапкершіліктің дұрыс орындалмау жағдайлары ( мемлекеттік қызмет көрсетуді әр түрлі адамдардың орындауы, нәтижеге басшының қол қоймауы, нақты бұйрықтың жоқтығы): жоқ
  14. Қызмет алушымен тікелей байланыс: 
  15. Туындаған сұрақтарды ұжымдық кеңесте шешу қарастырылған ба, құрамы кіммен бекітіледі, мүшелері тұрақты ма, ауыстыру себебі
  16. Рұқсат беруге келісілген жағдайда қайталу кезеңдерінің болуы:
  17. Рұқсат алу жағдайы мен тәртібінің ақпараттылығы
  18. Және т.б.:





Қосымша 3.


3. Бақылау қызметінің жүзеге асуы (талдау мерзімі 03.01.-дан 31.12.2020 жылға дейін)



Өскемен қаласы әкімдігінің «Меновное орта мектебі» КММ бақылау қызметін асыру - жоқ



№ п/п

Рұқсат берілген қызметтің атауы

Сандық көрсеткіштер

Сапалық көрсекіштер (проблеманы сипаттау, мысалдар)

1.



Бақылау жүргізілді: 


Оның ішінде:

Жоспардан тыс:

Тәуекел  тобы бойынша

Анықталған бұзушылық:

Мерзімнің бұзылуы:0

Түскен шағымдар: 0

- қызметкерге -0

- сапасына -0

-мерзіміне - 0

-және басқа -0


  1. Анықталған бұзушылықтың сипаттамасы: 
  2. Анықталған бұзушылықтың сипаты мен себебі: 
  3. Қолданылған шаралар: 
  4. Шағымдану жағдайлары:
  5. Сот арқылы шағымдану жағдайлары: 
  6. Аталған мем.қызмет бойынша НҚА дискрециясының болуы:

      7.       Мем.қызмет бойынша НҚА жеке нормасында регламенттелмеген коллизияның болуы: жоқ

  1. Даудамайды реттееу бойынша талаптар сақталған ба:
  2. Бақылау сұрақтары толық көлемде сақталған ба:
  3. Тексеру парақтарын толық толтырылмаған жағдайлар болды ма:
  4.  Бақылауды құқықсыз тоқтату жағдайлары болды ма, болса қандай себеппен 
  5. Бақылаушымен тікелей байланыс:
  6. Рұқсат алу жағдайы мен тәртібі туралы ақпараттандыру жай-күйі
  7. Және т.б.:





Қосымша 4.


4. Мүдделер қайшылығын реттеу мен персоналды басқару (сараптау мерзімі 03.01.нан 31.12.2020 жылға дейін)


№ р/р

Сандық көрсеткіштер

Сапалық көрсекіштер (проблеманы сипаттау, мысалдар)

1.

  1. Штат бойынша саны: 79
  2. Нақты саны: 75
  3. Бос қызмет орны:0
  4. тұрақсыздық:0
  5. Өз еркімен жұмыстан босатылғандар:8 
  6. Оң негіздер бойынша жұмыстан босатылғандар:0
  7. Басқа негіздер бойынша жұмыстан босатылғандар: 0
  8. Теріс мотивтер:0
  9. Лауазымынан жоғарылату:0
  10. Лауазымынан төмендету:0
  11. Ротация:0
  12. Жүргізілген қызметтік тергеулер:0
  13. Тәртіптік жаза берілді:0

Ескертулер: 0

Сөгіс:0

Қатаң сөгіс:0

Ескерту:0

Лауазымынан босатылды:0

  1. Қызметтік тергеу жүргізбей тәртіптік жаза беру:0
  2. Тәртіптік жаза шағымы:0
  3. Оның ішінде шегерілді:0
  4. Мүдделер қайшылығы:0
  1. Қызметкердің атқаратын қызметінің біліктілік талаптарына сәйкестігі (білімі, еңбек өтілі, жұмыс тәжірибесіне және т.с.) – барлық қызметкерлер лауазымдық біліктілік талаптарына сәйкес қызмет етеді.
  2. Әр қызметтік жаза үшін қандай себеппен қызметтік тергеу жүргізілмеді – қызметкерлерге тәртіптік жаза беру жағадайы жоқ.
  3. Тәртіптік, байқау комиссиясының құрамы тиісті түрде бекітілген бе – иә
  4. Қызметкерлердің, жұмысшылардың біліктілікті арттыру оқуынан өту мерзімі мен тәртібі сақтала ма? – біліктілік деңгейін арттыру жоспарына сәйкес сақталады. 
  5. Еңбек тәртібін бұзу дәлелдері, себептері мен жетілдіру жағдайлары: жоқ.
  6. Жыл көлемінде еңбек тәртібін қайталап бұзушылық: жоқ.
  7. Мемлекеттік қызметте тыйым салуды сақтамаудың бұзылу: жоқ.
  8. Қызметкерлер қызметін бағалау процедурасына шағымдану  : жоқ.
  9. Берілген жазаны мерзімінен бұрын алып тастау : жоқ
  10. Бұрын жемқорлық бойынша құқық бұзған тұлғаларды жұмысқа алу : жоқ.
  11. Мемлекеттік қызмет кезінде Мемлекеттік қызметкерлердің әкімшілік және қылмыстық құқықбұзушылық жасағаны, оларға қолданылған шаралар : жоқ.
  12. Қақтығыс мүдделерінің туындау себептері: жоқ.
  13. Жасырын сауалнама нәтижелері қалай есепке алынады, сараптама жүргізілді ме:  Алынған сауалнама нәтижелері өңделеді, талданады, қорытынды шығарылады және ұжымның басқару жұмысын түзету жүргізіледі. 
  14. Және т.б.





Қосымша 5


Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау


Анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері

Жою бойынша ұсыныстар

Іске асыру мерзімі

1.Педагогтердің болмауы, бар бос жұмыс орындары білім беру стандартын іске асыру мақсатында педагогтарға жүктемені арттыруға мәжбүр етеді.


1.Өскемен қаласының білім беру бөлімі, Өскемен қаласының жұмыспен қамту бөлімі ММ – не бар бос орындар туралы ақпарат және кадрларға өтінім беру. 

2. Педагогтарды қолда бар бос орындарға қабылдауды қамтамасыз ету.

01.09.2021ж.


2. Шағын орталықта 18 бос орын бар. 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың жас санаты. ҚР БҒМ № 345 бұйрығы бойынша шағын орталық 2020 жылдың қыркүйегінен бастап жұмыс істемейді. Сабақтар онлайн режимде жүргізіледі.

1.Жас санаты бойынша "мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" қызметін көрсету бойынша сұранысты зерделеу. 

2. Қазақ тілінде оқытатын 3-4 жастағы балаларға арналған топ ашу.

25.05.2021ж.





01.09.2021ж.




Топ басшысы:    Л.П.  Лихачева  

Жұмыс тобының мүшелері:  И. Березовикова,  А. Кайсабаева, М. Шульгина, А. Исембава




Приложение 1 

Рабочая форма сбора сведений для проведения внутреннего анализа коррупционных рисков

1.   Оказание государственных услуг (анализируемый период с 03.01 по 31.12.2020 года)


№ п/п

Наименование государственной услуги

Количественные показатели

Качественные показатели (описание проблемы, примеры)

1.

Прием 

документов и зачисление детей 

в дошкольные организации образования.


Оказано государственных услуг - 53

Государственная услуга оказывается ДО через канцелярию услугодателя: 53

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0

  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги сответствует Стандарту государственной услуги «Прием и зачисление детей в ДО»
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги сответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием и зачисление детей в ДО».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугополучателем: 53
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет

2



2. Прием документов и зачисление в организации образования независимо от ведомственной

подчиненности для

обучения по

общеобразовательным

программам начального,

основного среднего,

общего среднего образования»



Оказано государственных услуг - 84

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: - 84 

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  • По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  • Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  • Суть жалобы: нет
  • Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием и зачисление детей в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего» общего среднего образования». 
  • Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием и зачисление детей в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего» общего среднего образования».
  • Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  • Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  • Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  • Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  • Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 84
  • Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  • Иное: нет

3

3. Прием документов для перевода детей между организациями начального, основного среднего, общего среднего образования

Оказано государственных услуг - 63

Государственная услуга оказывается ДО через канцелярию услугодателя: 63

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0

1.   По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено

2.   Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено

3.   Суть жалобы: нет

4.   Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием и зачисление детей в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего» общего среднего образования». 

5.   Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием и зачисление детей в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего» общего среднего образования».

6.   Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.

7.   Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет

8.   Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.

9.   Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет

10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 63

11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.

12. Иное: нет

4

4. Прием документов

для организации

индивидуального

бесплатного обучения

на дому детей,

которые по

состоянию здоровья в

течение длительного

времени не могут

посещать организации

начального,

основного среднего,

общего среднего

образования.

Оказано гос. услуг - 4

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: 4

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования». 
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 4
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет

5

5. Прием документов

для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах.


Оказано гос. услуг - 10

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: 10

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах». 
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 10
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет

6

6. Прием документов и выдача направлений 

на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях.


Оказано гос. услуг - 0

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: 0

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах». 
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 0
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос. услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет

7

7.  Прием документов для прохождения аттестации на присвоение (подтверждение) квалификационных категорий педагогическим работникам и приравненным к ним лицам республиканских подведомственных организаций  образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего образования

Оказано гос. услуг - 6

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: 6

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием документов для прохождения аттестации на присвоение (подтверждение) квалификационных категорий педагогическим работникам и приравненным к ним лицам республиканских подведомственных организаций  образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего образования». 
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем:
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос. услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет


8

8. Выдача дубликатов документов об основном среднем, общем среднем образовании

Оказано гос. услуг - 3

Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя: 3

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в получении: 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0




  1. По каким основаниям отказано в предоставлении гос. услуги: Отказов в пердоставлении гос. услуги за анализируемый период – не выявлено
  2. Причины нарушения срока (продления) оказания госуслуги: нарушений сроков (продления) оказания госуслуги за анализируемый период – не выявлено
  3. Суть жалобы: нет
  4. Соответствие Регламента Стандарту: регламент оказания гос. услуги ответствует Стандарту государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах». 
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: регламент оказания гос. услуги ответствует фактическому процессу оказания государственной услуги «Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах».
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по госуслуге: нет
  8. Факты истребования дополнительных документов: дополнительные документы не предоставляются услугополучателями.
  9. Случаи «размывания» ответственности (оказание госуслуги разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): нет
  10. Наличие прямого контакта с услугойолучателем: 3
  11. Состояние информированности о порядке и условиях получения гос услуги (Стенды, сайт, тел доверия идр.): Оформлен стенд с информацией о предоставлении государственных услуг, телефоном доверия.
  12. Иное: нет






Приложение 2.


2. Реализация разрешительных функций (анализируемый период с 03.01 по 31.12.2020  года)


Разрешительных функций в КГУ «Меновновская средняя школа» акимата города Усть-Каменогорска - нет


№ п/п

Наименование разрешительной функции

Количественные показатели

Качественные показатели (описание проблемы, примеры)

1.



Выдано решений (согласований) - 0

Из них через ГК «Правительство для граждан»: 0

Отказано в выдаче (согласовании): 0

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

--на работника: 0

--на качество: 0

--на сроки: 0

--иные: 0

  1. По каким основаниям отказано в выдаче (согласовании): 
  2. Причины нарушения срока (продления) выдач (согласований): 
  3. Суть жалобы: 
  4. Соответствие Регламента Стандарту
  5. Соответствие регламента фактическому процессу: 
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: нет.
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по гос.услуге: 
  8. Факты истребования дополнительных документов: 
  9. Имеется ли в стандарте норма об основаниях для отказа в выдаче (согласовании) разрешения:
  10. Требуется ли предоставление документов (материалы, заключения и т.д.) на платной основе:
  11. Требуется ли предоставление документов (материалы, заключения и т.д.) выдаваемых этим же органом для получения в этом же органе разрешения (согласования):
  12. Имеется ли норма для продления срока выдачи разрешения, по каким основаниям:
  13. Случаи «размывания» ответственности (выдача разрешения разными исполнителями, результат не подписывает руководитель, нет четкого указания в Стандарте на конечного исполнителя и т.п.): 
  14. Наличие прямого контакта с услугойолучателем:
  15. Предусмотрено ли решение вопроса совещательно-коллегиальным органом, кем утверждается состав, постоянные ли члены, причины замены: 
  16. Наличие дублирующих этапов при согласовании разрешения:
  17. Состояние информированности о порядке и условиях получения разрешений:
  18. Иное:



Приложение 3.


3. Реализация контрольных функций (анализируемый период с 03.01 по 31.12.2020  года)


Контрольных функций в КГУ «Меновновская средняя школа» акимата города Усть-Каменогорска - нет



№ п/п

Наименование разрешительной функции

Количественные показатели

Качественные показатели (описание проблемы, примеры)

1.



Осуществлено контроля: 


Из них:

Внеплановые:

По группам риска:

Выявлено нарушений:

Нарушены сроки:0

Поступили жалобы: 0

-на работника: 0

-на качество: 0

-на сроки: 0

-иные: 0

  1. Описание выявленного нарушения: 
  2. Характер и причины выявленного нарушения: 
  3. Какие приняты меры: 
  4. Случаи обжалования:
  5. Случаи обжалования через суд: 
  6. Наличие дискреции в НПА по данной гос. услуге: 
  7. Наличие коллизии, нерегламентированность отдельных норм в НПА по государственной услуге: 
  8. Соблюдались ли требования по урегулированию конфликта: 
  9. В полном ли объеме охвачены вопросы контроля:
  10. Имелись ли случаи неполного заполнения проверочных листов:
  11. Имелись ли случаи неправомерного прекращения контроля, по какой причине:
  12. Наличие прямого контакта с субъектом контроля:
  13. Состояние информированности о порядке и условиях получения разрешений:
  14. Иное:






Приложение 4.


4. Управление персоналом и урегулирование конфликта интересов (анализируемый период с 03.01 по 31.12.2020 года)



№ п/п

Количественные показатели

Качественные показатели

(описание проблемы, примеры)

1.

  1. Количество по штату: 79
  2. Количество фактически: 74
  3. Вакансий: 0
  4. Текучесть:0
  5. Уволены по собственному желанию:8 
  6. Уволены по отрицательным основаниям:0
  7. Уволены по иным основаниям:0
  8. Отрицательные мотивы:0
  9. Назначены на вышестоящие должности:0
  10. Понижены в должности:0
  11. Ротация:0
  12. Проведено служебных расследований:0
  13. Наложено взысканий:0

Замечания:0

Выговор:0

Строгий выговор:0

Предупреждение об НСС:0

Увольнение с должности:0

  1. Наложено взысканий без проведения служебного расследования:0
  2. Обжалованы взыскания:0
  3. Из них отменены:0
  4. Факты конфликта интересов:0
  1. Соответствие сотрудника квалификационным требованиям к занимаемой должности (по образованию, стажу, опыту работы в определенной сфере и т.д.) – все сотрудники соответствуют должностным квалификационным требованиям.
  2. По какой причине не проводилось служебное расследование по каждому взысканию? – отсутствуют факты наложения взыскания на сотрудников.
  3. Утвержден ли надлежащим образом состав конкурсной, дисциплинарной комиссии – да  
  4.  Соблюдаются ли сроки и порядок прохождения обучения, повышения квалификации сотрудников, работников? – соблюдается в соответствии с планом повышения уровня квалификации.
  5.  Факты нарушения трудовой дисциплины, причины и обстоятельства совершения: нет.
  6. Причины повторного нарушения трудовой дисциплины в течение года: нет.
  7. Нарушение соблюдения ограничений на государственной службе: нет.
  8. Факты обжалования процедур оценки деятельности сотрудников, наложения взысканий: нет.
  9. Факты досрочного снятия наложенных взысканий: нет
  10. Факты принятия на работу лиц, ранее совершивших коррупционные правонарушения: нет.
  11. Факты совершения госслужащими административных или уголовных правонарушений в период прохождения гос. службы, принятые к ним меры: нет.
  12. Причины возникновения конфликта интересов: нет.
  13. Каким образом учитываются результаты анонимного анкетирования, проводится ли анализ: Полученные результаты анкетирования обрабатываются, анализируются, делаются выводы и корректировка управления и работы с коллективом.
  14. Иное: нет


Приложение 5

Выявление коррупционных рисков 


Выявленные коррупционные риски 

Рекомендации по устранению

Срок реализации

1.Отсутствие педагогов,    имеющиеся вакансии вынуждают увеличивать нагрузку педагогам в целях реализации стандарта образования. 


1.Регулярно подавать информацию о имеющихся вакансиях и заявки на кадры в  ГУ Отдел образования г. Усть – Каменогорска, отдел занятости г. Усть –Каменогорска . 

2. Обеспечить прием педагогов на имеющиеся вакансии.

01.09.2021г.


2. В мини – центре имеется 18 свободных мест. Возрастная категория детей от 3 до 5 лет. По приказу  № 345 МОН РК мини-центр с сентября 2020 года не функционирует. Занятия ведутся в онлайн режиме..

1.Изучить спрос по оказанию услуги «Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования» по возрастной категории. 

2. Открыть группу для детей 3 – 4    лет с казахским языком обучения.


25.05.2021г.





01.09.2021г.




Председатель рабочей группы:  Л.  Лихачева


Члены рабочей группы: И. Березовикова, А. Кайсабаева, М. Шульгина, .Исембаева 


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив