12
октябрь
2020
Профилактика девиантного поведения учащихся
12.10.2020. сынып жетекшілерге «Оқушылардың девиантты мінез-құлқының алдын алу әлеуметтік-психологиялық қызмет жұмысының бағыттарының бірі ретінде» тақырыбында жиналыс өткізілді. Деструктивті құбылыстардың алдын-алу жөніндегі жұмыстарға отбасы мен мектептегі білім беру жағдайларын жақсартуға, сондай-ақ «қиын» жасөспірімнің жеке психологиялық-педагогикалық түзетуіне, сондай-ақ құрдастар тобында оның әлеуметтік мәртебесін қалпына келтіру шараларына бағытталған әлеуметтік-профилактикалық іс-шаралар кешенін қамтиды. Осы топтағы балалармен жұмыстың басым бағыттарының бірі интеграцияланған тәсіл, бірыңғай білім беру кеңістігін құру болып табылады.
Сынып жетекшілерге оқушылардың деструктивті мінез-құлқының алдын-алу бойынша ұсыныстар берілді, осы санаттағы балалармен жұмыс істеу кезінде сақталатын ережелер атап көрсетілді.
12.10.2020. было проведено совещание для классных руководителей по теме: ««Профилактика девиантного поведения учащихся как одно из направлений деятельности социально – психологической службы». Работа по профилактике деструктивных явлений предполагает целый комплекс социально – профилактических мер, которые направлены на оздоровление условий семейного, школьного воспитания, так и на индивидуальную психолого – педагогическую коррекцию личности «трудного» подростка, также мер по восстановлению его социального статуса в коллективе сверстников. Одним из приоритетных направлений деятельности по работе с этой группой детей является комплексный подход, создание единого воспитательного пространства. Классным руководителям были даны рекомендации по профилактике деструктивного поведения учащихся, выделены правила, которые необходимо соблюдать в работе с этой категорией детей.
Сынып жетекшілерге оқушылардың деструктивті мінез-құлқының алдын-алу бойынша ұсыныстар берілді, осы санаттағы балалармен жұмыс істеу кезінде сақталатын ережелер атап көрсетілді.
12.10.2020. было проведено совещание для классных руководителей по теме: ««Профилактика девиантного поведения учащихся как одно из направлений деятельности социально – психологической службы». Работа по профилактике деструктивных явлений предполагает целый комплекс социально – профилактических мер, которые направлены на оздоровление условий семейного, школьного воспитания, так и на индивидуальную психолого – педагогическую коррекцию личности «трудного» подростка, также мер по восстановлению его социального статуса в коллективе сверстников. Одним из приоритетных направлений деятельности по работе с этой группой детей является комплексный подход, создание единого воспитательного пространства. Классным руководителям были даны рекомендации по профилактике деструктивного поведения учащихся, выделены правила, которые необходимо соблюдать в работе с этой категорией детей.