Хабарландыру 23.09
Хабарландыру
Өскемен қаласы, Меновное ауылы, Новая көшесі, 15 мекенжайы бойынша орналасқан Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Меновное орта мектебі" КММ, телефоны 574-110, menov@edu.oskemen.kz, pd_mss@mai.ru, мұғалімдердің бос лауазымдарына конкурс жариялайды:
- Орыс тілінде оқытатын бастауыш сынып мұғалімі, 1ставка (жалақысы100000 теңгеден 150000 теңгеге дейін);
- Кітапханашы 1, 5 ставка (жалақысы 100000 теңгеден 150000 теңгеге дейін);
- Дефектолог, 1 ставка (жалақысы100000 теңгеден 120000 теңгеге дейін);
- Спорттық-жаппай және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының педагог-ұйымдастырушысы, 1 ставка (жалақысы 100000 теңгеден 150000 теңгеге дейін);
Негізгі қызмет:
Жалпы білім беретін мектеп-мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын оқу орны.
Лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
Тиісті бейін бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі .
Барлық мамандықтардың пән мұғалімдері
1. Лауазымдық міндеттері:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
ата-аналарға кеңес береді;
кәсіби құзыреттілікті арттырады;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
2. Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика мен психология;
пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
педагогикалық этиканың нормалары;
медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
3. Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.
Кітапханашы
1. Лауазымдық міндеттері:
кітапхана үдерістерін орындайды: кітап қорын толықтыру, өңдеу және каталогтау, каталогтарды және анықтамалық-библиографиялық аппарат элементтерін ұйымдастыру және пайдалану, автоматтандырылған мәліметтер қорын жүргізу және пайдалану, қорларды есепке алу, ұйымдастыру және сақтау, оқырмандарға қызмет көрсету, көпшілік жұмыс, көрнекі безендіру;
кітапхананың ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарына, кітапхананың іс-шаралар жоспарларын жасауға және жүзеге асыруға қатысады, кітап қорының сақталымын қамтамасыз етеді.
2. Білуі тиіс:
Конституцияны;
Еңбек кодексін;
"Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы", "Мәдениет туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын;
кітапханалық-библиографиялық жіктеу кестелерін, оқырмандарды, кітап қорын толықтыруды, есепке алуды, сипаттама жасауды, кітап қорларын сақтауды ұйымдастыру және каталогтарды жүргізуді, оқырмандармен көпшілік және жеке жұмыс жасау түрлері мен әдістерін, баспа басылымдарын көрнекі насихаттауды, отандық және шетел кітапханаларының жұмыс тәжірибелерін.
3. Біліктілікке қойылатын талаптар:
біліктілігі жоғары деңгейлі маман:
1) жоғары санаттағы: педагогикалық ғылымдар (гуманитарлық пәндер, тілдер мен әдебиет бойынша) және/немесе өнер және гуманитарлық ғылымдар (гуманитарлық ғылымдар, тілдер және әдебиет) және/немесе әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат бағыттары бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және мамандығы бойынша біліктілігі жоғары деңгейлі І санатты маман лауазымында 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
2) І санаттағы: педагогикалық ғылымдар (гуманитарлық пәндер, тілдер мен әдебиет бойынша) және/немесе өнер және гуманитарлық ғылымдар (гуманитарлық ғылымдар, тілдер және әдебиет) және/немесе әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат бағыттары бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және мамандығы бойынша біліктілігі жоғары деңгейлі II санатты маман лауазымында 2 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
3) ІІ санаттағы: педагогикалық ғылымдар (гуманитарлық пәндер, тілдер мен әдебиет бойынша) және/немесе өнер және гуманитарлық ғылымдар (гуманитарлық ғылымдар, тілдер және әдебиет) және/немесе әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат бағыттары бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және мамандығы бойынша біліктілігі жоғары деңгейлі санаты жоқ маман лауазымында 2 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
4) санаты жоқ: жұмыс өтіліне талаптар қойылмай, педагогикалық ғылымдар (гуманитарлық пәндер, тілдер мен әдебиет бойынша) және/немесе өнер және гуманитарлық ғылымдар (гуманитарлық ғылымдар, тілдер және әдебиет) және/немесе әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат бағыттары бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім.
біліктілігі орта деңгейлі маман:
1) жоғары санаттағы: "өнер және мәдениет" немесе "іс қағаздар жүргізу және мұрағаттану" мамандықтар тобы бойынша техникалық және кәсіби (орта арнаулы, орта кәсіби) білім және мамандығы бойынша біліктілігі орта деңгейлі І санатты маман лауазымында 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
2) І санаттағы: "өнер және мәдениет" немесе "іс қағаздарын жүргізу және мұрағаттану" мамандықтар тобы бойынша техникалық және кәсіби (орта арнаулы, орта кәсіби) білім және мамандығы бойынша біліктілігі орта деңгейлі ІІ санатты маман лауазымында 2 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
3) ІІ санаттағы: "өнер және мәдениет" немесе "іс қағаздарын жүргізу және мұрағаттану" мамандықтар тобы бойынша техникалық және кәсіби (орта арнаулы, орта кәсіби) білім және мамандығы бойынша біліктілігі орта деңгейлі санаты жоқ маман лауазымында 2 жылдан кем емес жұмыс өтілі;
4) санаты жоқ: кітапханалық жұмыс өтіліне талаптар қойылмай, "өнер және мәдениет" немесе "іс қағаздарын жүргізу және мұрағаттану" мамандықтар тобы бойынша техникалық және кәсіби (орта арнаулы, орта кәсіби) білім.
Орта білім беру ұйымдарының арнайы педагогі (мұғалім-дефектолог, дефектолог, мұғалім-логопед, логопед, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог)
1. Лауазымдық міндеттері:
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын орта білім беру ұйымының, оның ішінде арнаулы мектептердің (мектеп-интернаттардың) арнаулы педагогы үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес кемтар балалармен жеке, топтық және кіші топтық сабақтар (сабақтар) өткізеді;
мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және тәрбиеленушілердің ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;
даму мүмкіндіктері шектеулі балалардың психофизикалық даму бұзылыстарын еңсеру үшін жеке оқу, Жеке-дамытушы, түзету-дамытушы бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)сабақтар өткізеді;
мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
білім беру ұйымдарында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;
басқа педагогтермен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім беруде инклюзивтілік қағидатын іске асыруға ықпал етеді;
басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру жөніндегі қызметті жүзеге асырады;
тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жөнінде консультация береді;
жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының және үлгілік оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлі нысандарын, білім беру технологияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және консультация беру бағдарламаларын (психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар), түзету-дамыту бағдарламаларын (психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері, оңалту орталықтары, аутизм орталықтары және басқа да орталықтар) іске асыратын арнайы білім беру ұйымдарының арнаулы педагогы Кемтар балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді;
ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауды жүргізуге қатысады;
психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің, оңалту орталықтарының, аутизм орталықтарының арнайы педагогы білім беру ұйымының жоспары мен кестесі бойынша жеке, кіші топтық және топтық сабақтар өткізеді;
жеке оқу, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)өткізеді;
өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады;
әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар тұлғаларға қоғамның толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
тәрбие процесі кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
2. Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;
өмірлік қиын жағдайда қалған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттары;
арнайы педагогика;
оқу-тәрбие процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;
арнайы білім беру саласындағы жаңа жетістіктер;
педагогикалық этиканың нормалары;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.
3. Біліктілікке қойылатын талаптар:
жұмыс өтіліне талап қойылмай, "Арнайы білім" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.
Өткізілу күні: 11 қазан 2022 ж., сағат 13.00
Конурстың өтетін орны: Өскемен қаласы, Меновное ауылы, Новая көшесі, 15, Шығыс қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Меновное орта мектебі" КММ, акт залы.
Конкурс ҚР Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы т19 қарашадағы № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 "мемлекеттік ұйымдардың басшыларын конкурстық тағайындау қағидаларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бірлескен бұйрығы негізінде өткізіледі орта , техникалық және кәсіптік , орта білімнен кейінгі білім беру және мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшылары лауазымына конкурстық тағайындау, мектепке дейінгі, орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары".
Конкурсқа қатысу үшін үміткер келесі құжаттарды тапсыру қажет:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;;
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;;
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағы.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына жасы 18-ден кем емес байқаушылар шақырылады.
"Педагог мәртебесі туралы"Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабында көрсетілген адамдар конкурстық орналасуға қатысуға жіберілмейді.:
1) соттың заңды күшіне енген үкіміне сәйкес педагогтің кәсіптік қызметін жүзеге асыру құқығынан айырылған;
2) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп танылған адамдар жатпайды;
3) психиатриялық және (немесе) наркологиялық есепте тұрған медициналық қарсы көрсетілімдері бар адамдар жатпайды:
4) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімі туралы құжаттары жоқ;
5) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген өзге де шектеулер негізінде жүзеге асырылады.
Құжаттар хабарландыру шыққан күннен бастап бес жұмыс күні ішінде 2022 жылдың 26 қыркүйектен мен 04 қазан аралығында Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы, Меновное ауылы, Новая көшесі 15, Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "Меновное орта мектебі" КММ, қабылдау бөлмесі мекенжайында қабылданады., телекфон 87232574110, электрондық пошта: menov@edu.oskemen.kz, pd_mss@mai.ruОБЪЯВЛЕНИЕ
КГУ «Меновновская средняя школа» отдела образования по городу Усть – Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области, расположенная по адресу г. Усть –Каменогорск, с.Меновное, ул. Новая 15, телефон 574-110, menov@edu.oskemen.kz , pd_mss@mai.ru, объявляет конкурс на замещение вакантных должностей учителей:
- Учитель начальных классов с русским языком обучения, 1ставка от 100000 до 150000
- Библиотекарь 1, 5 ставки ( зарплата от 100000до 150000 тенге)
- Дефектолог, 1 ставка (зарплата от 100 000 до 126000)
- Педагог–организатор спортивно-массовой и физкультурно оздоровительной работы, 1 ставка (зарплата от 100 000 до 120000)
Основная деятельность:
Общеобразовательная школа – учебное заведение, реализующее общеобразовательные учебные программы дошкольного, начального, основного, среднего и общего среднего образования.
Квалификационные требования к должности :
Высшее или послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, стаж педагогической работы .
Учитель
1. Должностные обязанности:
осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";
использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
заполняет журналы (бумажные или электронные);
обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
создает условия для инклюзивного образования;
адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;
в специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;
организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
участвует в педагогических консилиумах для родителей;
консультирует родителей;
повышает профессиональную компетентность;
соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.
2. Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
педагогику и психологию;
методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;
нормы педагогической этики;
требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
основы права и научной организации труда, экономики;
основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
3. Требования к квалификации:
высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;
и (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет.
Библиотекарь
1. Должностные обязанности:
выполняет библиотечные процессы: комплектование, обработка и каталогизация библиотечного фонда, организация и использование каталогов и элементов справочно-библиографического аппарата, ведение и использование автоматизированных баз данных, учет, организация и хранение фондов, обслуживание читателей, массовая работа, наглядное оформление;
принимает участие в научно-исследовательской и методической работе библиотеки, в разработке и реализации планов мероприятий библиотеки, обеспечивает сохранность книжного фонда.
2. Должен знать:
Конституцию;
Трудовой кодекс;
законы Республики Казахстан "Об авторском праве и смежных правах", "О культуре", "О противодействии коррупции";
таблицы библиотечно-библиографической классификации, читателей, комплектования, учета, описания организации хранения книжных фондов и ведения каталогов, формы и методы массовой и индивидуальной работы с читателями, наглядной пропаганды печатных изданий, опыт работы отечественных и зарубежных библиотек.
Специальный педагог (учитель-дефектолог, дефектолог, учитель-логопед, логопед, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог) организаций среднего образования
1. Должностные обязанности:
Специальный педагог организации среднего образования, реализующей учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, в том числе специальных школ (школ-интернатов), проводит индивидуальные, групповые и подгрупповые занятия (уроки) с детьми с ограниченными возможностями в соответствии с типовыми учебными планами и программами;
проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями и осуществляет оценку особых образовательных потребностей воспитанников;
для преодоления нарушений психофизического развития у детей с ограниченными возможностями в развитии разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);
оказывает специальную психолого-педагогическую поддержку детям с ограниченными возможностями;
осуществляет психолого-педагогическое сопровождение детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования;
обеспечивает взаимодействие с другими педагогами и специалистами, способствует реализации принципа инклюзивности в образовании;
в тесном контакте с другими педагогами и специалистами осуществляет деятельность по развитию и социализации детей с ограниченными возможностями;
консультирует воспитателей, родителей лиц (детей) и иных законных представителей по применению специальных методов и приемов обучения и воспитания;
способствует формированию общей культуры личности, использует разнообразные формы, образовательные технологии, приемы, методы и средства обучения в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта образования и типовых учебных программ;
специальный педагог специальных организаций образования, реализующие программы психолого-медико-педагогического обследования и консультирования (психолого-медико-педагогические консультации), коррекционно-развивающие программы (кабинеты психолого-педагогической коррекции, реабилитационные центры, аутизм-центры и другие центры) проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями;
участвует в проведении командной оценки особых образовательных потребностей;
специальный педагог кабинетов психолого-педагогической коррекции, реабилитационных центров, аутизм-центров проводит индивидуальные, подгрупповые и групповые занятия по плану и расписанию организации образования;
разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);
повышает свою профессиональную компетентность;
участвует в заседаниях методических советов, методических объединений, сетевых сообществ;
проводит работу по формированию толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;
соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей в период воспитательного процесса.
2. Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;
государственные стандарты специальных социальных услуг для детей, оказавшихся в трудной жизненной ситуации;
специальную педагогику;
основы проектирования и организации учебно-воспитательного процесса;
новейшие достижения в области специального образования;
нормы педагогической этики;
основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.
3. Требования к квалификации:
высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.
Дата проведения: 11 октября 2022 г.
Место проведения конурса: г.Усть –Каменогорск, с. Меновное, ул. Новая 15, КГУ «Меновновская средняя школа» отдела образования по городу Усть – Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области, актовый зал, 13.00.
Конкурс проводится на основе совместного приказа Министра образования и науки РК № 568 о т19 ноября 2021года и Министра труда и социальной защиты населения РК № 432 от 22 ноября 2021 года «О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 февраля 2012 года № 57 «Об утверждении Правил конкурсного замещения руководителей государственных организаций среднего , технического и профессионального , послесреднего образования и конкурсного назначения на должность руководителей государственных организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного, среднего образования и образовательные программы дополнительного образования».
Для участия в конкурсе кандидату необходимо предоставить :
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справка о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справка с психоневрологической организации;
8) справка с наркологической организации;
9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);
10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.
Для обеспечения прозрачности и объективности работы конкурсной комиссии на ее заседание приглашаются наблюдатели не моложе 18 лет.
Для участи в конкурсном замещении не допускаются лица, указанные в статье 11 Закона Республики Казахстан «О статусе педагога»:
- лишенные права осуществлять профессиональную деятельность педагога в соответствии со вступившими в законную силу приговором суда;
- признанные недееспособными или ограниченно дееспособными в порядке, установленном законами Республики Казахстан;
- имеющие медицинские противопоказания, состоящие на психиатрическом и (или) наркологическом учете:
- не имеющие документов о техническом и профессиональном, послесреднем, высшем или послевузовском образовании;
- на основании иных ограничений, предусмотренных Трудовым кодексом Республики Казахстан.
Документы принимаются в течении пяти рабочих дней со дня выхода объявления с 26 сентября по 4 октября 2022 года по адресу : Восточно –Казахстанская область , г. Усть – Каменогорск, с.Меновное, ул. Новая 15, КГУ «Меновновская средняя школа» отдела образования по городу Усть – Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области, приемная., телекфон 87232574110, электронная почта: menov@edu.oskemen.kz , pd_mss@mai.ru