«Рухани жанғыру» педагогикалық кеңесі / педагогический совет
Тәрбие жұмысы бойынша педагогикалық кеңесі 26.03.2019г
«Рухани жанғыру» бағдарламасының негізгі бағыттарын іске асыру жағдайында тәрбие үрдісін модернизациялау
Мақсаты:
«Рухани Жаңғыру» бағдарламасын іске асыру негізінде мектеп қызметіндегі тәрбие компонентінің, заманауи оқыту мен білім берудің инновациялық технологияларының оңтайлы мазмұнын айқындау
Міндеттері:
- тәрбие үрдісін демократияландыруға, патриотизмге тәрбиелеуге және «мұғалім - ата-ана - оқушы» тәрбие үрдісі субъектілерінің өзара әрекеттесуіне бағытталған жұмысты жетілдіру;
- ХХІ ғасырға лайықты қасиеттер жиынтығы бар жастар арасында мінез-құлықтың позитивті модельдерін және қазіргі заманғы бейнесін қалыптастыру;
- еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау;
- мектеп түлектерін жоғары білім алуға және өмірдегі әлеуметтік жетістіктерге ынталандыру;
- өз Отанының патриоты - оқушылары ізденіс және шығармашылық іс-әрекетінің нәтижелілігіне мониторингтік зерттеулер жүргізу.
Күтілетін нәтиже:
- мектептің оқушылар қоғамдастығындағы білімге деген сену;
- ата-аналар мен мұғалімдердің өзара әрекетін дамуы, ашықтығы мен прагматизімі.
«Модернизация воспитательного процесса в условиях реализации основных направлений программы «Рухани жаңғыру»
Педагогический совет по воспитательной работе от 26.03.2019г.
Цель:
выявление оптимального содержания воспитательного компонента в деятельности школы, инновационных технологий современного обучения и воспитания на основе реализации программы «Рухани жаңғыру»
Задачи:
- совершенствовать работу, направленную на демократизацию воспитательного процесса, воспитание патриотизма и взаимодействия субъектов воспитательного процесса «учитель – родитель - ученик»;
- формировать позитивные модели поведения и образа героя современности среди молодежи, обладающего набором качеств, достойных XXI века;
- создать условия для профессионального самоопределения обучающихся с учетом требований рынка труда;
- мотивировать выпускников школы на получение высшего образования и социальную успешность в жизни;
- осуществлять мониторинговые исследования результативности поисковой и творческой деятельности обучающихся - патриотов своего отечества.
Ожидаемый результат:
- культ знания в ученическом сообществе школы;
- открытость, прагматизм и развитие родительско-учительского взаимодействия.